چاپخانه ها جزو گروه یک شناخته شده و تعطیل نمی‌ شوند

encyclopedia-paper&print-022

encyclopedia-paper&print-022


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در دو هفته آینده کلیه فعالیت ‌های غیرضروری به جز مشاغل گروه یک، تعطیل هستند و چاپخانه ها جزو گروه یک حساب می شوند و بنابراین فعالیت خودشان را خواهند داشت.

به گزارش مهر، ظهر امروز (چهارشنبه) ۲۸ آبان ماه، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلی چاپخانه ‌ها و وضعیت رسانه ‌های مکتوب، اظهار کرد: در محدودیت ‌های دو هفته آینده، چاپخانه ها جزو گروه یک حساب شدند بنابراین فعالیت خودشان را خواهند داشت و طبیعتاً روزنامه ‌ها و کارهایی که با حوزه چاپ سروکار دارند مشکلی نخواهند داشت.

صالحی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا امکان برگزاری کنسرت ‌ها قبل از ساعت ۱۸ وجود دارد؟ گفت: در دو هفته آینده کلیه فعالیت ‌های غیرضروری به جز مشاغل گروه یک، تماماً تعطیل هستند که مجموعه فعالیت ‌های هنری و سینمایی که جزو مشاغل گروه ۳ هستند، تعطیل خواهند بود.

چاپخانه ها جزو گروه یکوی ادامه داد: سالن ‌های هنری و موسیقی بر مبنای اینکه فاصله های‌شان را به صورت ۵۰ درصد ترتیب دهند، مجاز به فعالیت بودند اما این به قبل از محدودیت ‌های جدید مربوط می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: بحث قیمت بلیط کنسرت‌ ها و فعالیت ‌های هنری هم با افزایش فاصله گذاری اجتماعی در سالن ‌ها متناسب بوده است و اگر سالنی ۵۰۰ نفر را می‌توانسته در بربگیرد، با شرایط جدید مجاز نبوده بیش از ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر را در خود جای دهد و این بر تغییر قیمت‌ها تأثیر داشته است.

کاغذ قائم تبریز کفیلیمشاهده نوشته ها

خاندان کفیلی با سابقه 30 ساله در صنعت چاپ و تامین ملزومات آن در تبریز فعالیت می نمایند. فروشگاه کاغذ قائم ( کفیلی ) یکی از معتبرترین تامین کنندگان کاغذ در شمالغرب کشور است. این فروشگاه با پخش کاغذهای بسته بندی شده و کاغذهای مخصوص پرینترهای اداری و خانگی و همچنین ملزومات چاپی نیاز مشتریان خود را تامین می نماید. برای تسهیل در عرضه این محصولات “فروشگاه اینترنتی کاغذ و ملزومات چاپ” (KAGIZ.ir) بصورت آنلاین و غیرحضوری آماده عرضه محصولات خواهد بود. تبریز خیابان تربیت غربی نبش کوچه پستخانه قدیم پلاک43 تلفن 04135566217 – 04135566218 (پاسخگویی همه روزه از ساعت 8صبح الی 18عصر به جز روزهای تعطیل)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *