نکات ضروری در هنگام خرید
– سفارشها در شهر تبریز پس از بررسی، طی یک روز کاری تحویل داده خواهدشد. اقدامات آماده سازی و ارسال پس از پرداخت مبلغ سفارش انجام خواهد گرفت. برای تسریع در تکمیل فرآیند سفارش از درگاه پرداخت الکترونیکی استفاده نمائید. فرآیند تحویل در شهر تبریز از طریق توزیع محلی، پیک موتوری یا خودروهای توزیع خواهد بود.
– ارسال سفارش ها به مراکز استانها و دیگر شهرستانهای کشور پس از ثبت سفارش طی یک روز کاری آماده و تحویل سامانه حمل و نقل انتخابی توسط مشتری می شود. پس از ارسال زمان تحویل کالا به مشتری به نوع سامانه حمل و نقل انتخاب شده توسط مشتری بستگی دارد. بسته های ارسالی توسط شرکت پست از طریق سیستم رهگیری قابل پیگیری خواهد بود.
– هزینه ارسال برای شهرهای تحت پوشش کشور براساس تعرفه پست و باربری است.
– اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.
– لازم است در شهرهای تحت پوشش تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود.
– برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست مشتریان، در زمینه آسیب یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه میشود پس از تکمیل پرداخت و تحویل کالا، سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی در حضور همکاران تحویل سفارش چک شود یا اینکه به محض مشاهده آسیب فیزیکی کالا، در اولین فرصت از طریق تلفن های اعلام شده در “تماس با ما” این موارد به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود.
– هنگام تحویل کالا، لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.
– در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط پست تحویل داده شده است، مشتری موظف است همان روز نسبت اطلاعرسانی وضعیت کالا و بازگرداندن آن اقدام کند.
– سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند، لازم است پیش از ارسال، از طریق درگاه پرداخت اینترنتی تسویه شوند.
– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
آیا سوالی دارید؟
لطفا سوالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ مناسب را پیدا نکردید، لطفا از طریق فرم ارتباطی از ما بپرسید سوالتان را مطرح کنید، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.
سوالات متداول
پاسخ: علاوه بر سابقه طولانی فروشگاه کاغذ قائم تبریز که داراری پروانه کسب از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در پائین صفحه فروشگاه کاغذ و ملزومات چاپ، با کلیک روی نماد از معتبر بودن آن اطمینان پیدا کنید.
همچنین فروشگاه کاغذ و ملزومات چاپ به اتکای پخش کاغذ قائم تبریز با سابقه سالها فعالیت و تحویل موفق سفارشها به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد ما استفاده کنید.
پاسخ: کارشناسان بخش تولید محتوای فروشگاه کاغذ و ملزومات چاپ تمام تلاش خود را میکنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راههای مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در فروشگاه کاغذ و ملزومات چاپ دارید. میتوانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه پهلو به پهلو، مطالعه نقد و بررسی و نقاط و قوت و ضعف محصول، ویدئوهای آموزشی و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید. همچنین فروشگاه کاغذ و ملزومات چاپ نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بیطرفانه در سایت نمایش میدهد که مطالعه آنها میتواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.
در نهایت اگر همه اینها نتوانست به سوالات شما پاسخ گوید می توانید از طریق فرم ارتباطی از ما بپرسید یا تماس با ما سوال خود را مطرح نمائید تا پاسخ مناسب را دریافت نمائید.
پاسخ: کالاهایی نظیر کاغذهای A5 , A4 , A3 به صورت بسته بندی و آماده مصرف به دست شما خواهد رسید.
در خصوص دیگر محصولات عرضه شده بنابر نیاز مشتری می تواند با تغییراتی در اندازه آنها مورد استفاده قرار دهد.
پاسخ: کالاهای دارای قیمت که در سایت فروشگاه دارای قیمت مشخص شده، در انبار فروشگاه کاغذ موجود و قابل سفارش گیری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارشها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا میشود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف میشود.
همچنین در جشنواره های فروش، تعدادی از محصولات با تخفیفهایی بسیار ویژهتر نسبت به فروشهای ویژه عرضه میشوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به "ناموجود" تغییر میکند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.
پاسخ: لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین میکند و تنها به دلیل خط تولید ارزانتر است که بسیاری از کالاها در چین و دیگر کشورهای آسیایی تولید میشوند.
پاسخ: شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحهای منتقل میشوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
در انتهای هر ایمیل درج شده " چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید " شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط میتوانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.
از ما بپرسید
آیا هنوز سوالی دارید؟
در صورتی که پاسخ سوال خود را در بین سوالات و پاسخ های مطرح شده پیدا نکردید از طریق فرم ارتباطی بالا سوال خود را مطرح کنید. کارشناسان ما بزودی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. سعی کنید پرسش خود را واضح اعلام کنید.
همچنین میتوانید بصورت تلفنی نیز با کارشناسان ما تماس گرفته و مشاوره دریافت کنید.
۰۹۱۱۵۵۶۶۲۱۸ - ۰۹۱۱۵۵۶۶۲۱۷ - ۰۴۱۳۵۵۶۶۲۱۸ - ۰۴۱۳۵۵۶۶۲۱۷
با تشکر از حسن انتخاب شما