کاغذ A4 پشت چسب دار مات ایرانی بسته ۱۰۰برگی

180.000 تومان

کاغذ پشت چسب دار نوعی کاغذ مخصوص است که یک طرف کاغذ از یک لایه چسب پوشیده شده و طرف دیگر آن، از انواع مختلف گلاسه و کتد شده به صورت مات یا شفاف را شامل می شود، و می توان با توجه به موارد مصرف برروی آن طرح های متنوعی را چاپ و طراحی نمود و نیز نوشت

کاغذ پشت چسب دار چیست؟

برچسب زدن یکی از روش های آسان جهت علامت گذاری می باشد که می توان از انواع چاپ شده ان نیز برروی بسته بندی محصولات، که نمی توان طرحی را برروی آن چاپ نمود استفاده کرد. به این نوع برچسب ها کاغذ پشت چسب دار گفته می شود. بسیاری از شرکت های تولیدی و بازرگانی از روش چاپ روی کاغذ پشت چسب دار برای تولید لیبل محصولات خود استفاده می کنند.

کاغذ پشت چسب دار

کاغذ پشت چسب دار چیست؟

کاغذ پشت چسب دار نوعی کاغذ مخصوص است که یک طرف کاغذ از یک لایه چسب پوشیده شده و طرف دیگر آن، از انواع مختلف گلاسه و کتد شده به صورت مات یا شفاف را شامل می شود، و می توان با توجه به موارد مصرف برروی آن طرح های متنوعی را چاپ و طراحی نمود و نیز نوشت. این نوع از کاغذ از سه جزء اصلی تشکیل شده که رویه Front stock، زیره Release line و چسب Adhesive می باشد. از این کاغذ ها علاوه  بر علامت گذاری، یاداست و طراحی برای چسب زدن و لیبل زدن استفاده می شود.

چاپ برروی کاغذ پشت چسب دار

چاپ برروی کاغذ پشت چسب دار بسیار ارزان تر از چاپ مستقیم برروی بسته بندی محصولات می باشد. در نتیجه بسیاری از شرکت های بازرگانی و شرکت های تولیدی از روش چاپ برروی کاغذ پشت چسب دار، برای لیبل زدن استفاده می کنند. لیبل های پشت چسب دار به دو صورت شیت و رول عرضه می شوند و نیز به دو صورت کات شده یا کات نشده در کنار هم در تعداد و سایز های مختلف و جود دارند.

ویژگی های کاغذ پشت چسب دار

کاغذ پشت چسب دار، دوام بالا، قیمت مناسب و چاپی با کیفیت دارد. این کاغذ به چسب آغشته شده که چسب آن دائمی می باشد و یک روکش سلیکونی و پلاستیکی در زیر آن قرار گرفته تا به راحتی پاره نشود. زیرا در ماشین های بزرگ صنعتی این لایه زیربن به سرعت به صورت اتوماتیک جدا می شوند و سپس بعد از چاپ این روکش برداشته شده تا کاغذ برروی سطوح مختلف قابل چسباندن شود. سطوح سیلیکونی زیر کاغذ به رنگ زرد و سفید وجود دارد. تنوع وسیع و مختلف از این نوع کاغذ با تفاوت در رنگ، وزن، سایز، موقعیت چسب و جنس کاغذ وجود دارد.

کاربرد های کاغذ پشت چسب دار

از این کاغذ در لیبل های صنعت نوشیدنی  و محصولاتی که نیازمند به مقاوت در برابر رطوبت است  می شود. همچنین در لیبل های غذایی، حمل و نقل، لوازم التحریر و آرایشی. مناسب برای لیبل کالاهای لوکس و دارای سطح مقاوم به رطوبت و اصطکاک و شکستگی لیبل . چسب اکثر کاغذ پشت چسب دار بر پایه آب است اما چسب هایی بر پایه حلال ها، UV و حرارتی نیز وجود دارد.

توضیحات تکمیلی

وزن 1,2 کیلوگرم
ابعاد 29,7 × 21 × 2 سانتیمتر
قابل چاپ با دستگاه های

پرینترهای لیزری, دستگاه فتوکپی, پرینترهای جوهرافشان, ریسوگراف

ابعاد

گارانتی

گارانتی تعویض کالای معیوب

نوع جنس

نوع بسته بندی

سلفون

تعداد برگ

سایز کاغذ

A4

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کاغذ A4 پشت چسب دار مات ایرانی بسته ۱۰۰برگی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کاغذ A4 پشت چسب دار مات ایرانی بسته ۱۰۰برگی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *