توسعه زایکون در چین

encyclopedia-paper&print-028

encyclopedia-paper&print-028


زایکون شان وو را به عنوان مدیر کل چین بزرگ منصوب کرده است و این نشان دهنده افزایش حضور این شرکت در منطقه است. در نقش جدید خود ، وو وظیفه مدیریت رشد قابل توجه علاقه به راه حل های دیجیتال Xeikon در چین ، به ویژه چاپگرها و مبدل های لیبل و بسته بندی را دارد. او همچنین انبارهای جدید Xeikon را در مرکز نوآوری فنی آن در شانگهای مدیریت و هماهنگ می کند.
آقای وو در مورد انتصاب خود اظهار داشت: خوشحالم که بخشی از برنامه های آینده Xeikon در چین هستم.خانواده Xeikon یک جامعه بزرگ از نوآوری و آینده نگری است. من مدتهاست فناوری Xeikon را تحسین می کنم و با رشد عظیمی که در بخش لیبل و بسته بندی در چین شاهد آن هستیم ، ارائه راه حل های خلاقانه Xeikon به این بازارها برای من هیجان انگیز است.
اکنون با انبار جدید که در شانگهای افتتاح شده است ، ما می توانیم به سرعت با کمک فنی و خدمات تحویل ۲۴ ساعته قطعات و مواد مصرفی پاسخ دهیم. من تقریباً ۳۰ سال است که در بخش فناوری اطلاعات کار می کنم – در Hitachi ، EMC و IBM. همچنین سالها به عنوان مدیر کل در InfoPrint کار می کردم ، جایی که راه حل های چاپ مداوم را می فروختم. نقش جدید من یک فرصت بزرگ است و امیدوارم که بتوانم مهارت های فناوری اطلاعات و مدیریت خود را برای پشتیبانی از Xeikon به ارمغان بیاورم.
زایکون مرکز نوآوری خود را در شانگهای طراحی کرد تا معیار برتری باشد. از شرکتهای چاپ و تبدیل دعوت می شود تا در مورد استراتژی های تجاری خود و مقایسه نتایج تجهیزات Xeikon بحث کنند.
وو افزود: ما همچنین می توانیم مجموعه کامل خدمات Xeikon ، از جمله آموزش و پشتیبانی و همچنین خدمات مشاوره آنلاین و جامع Transform خود را با خط تلفن خود برای مشاوره و راهنمایی در مورد تحول دیجیتال ، به مشتریان ارائه دهیم.
کلاوس نیلسن مدیر و مدیر کل APAC در Xeikon ، گفت: خوشحالیم که شان وو به عنوان مدیر کل چین بزرگ به Xeikon پیوسته است. او دارای تخصص و مهارت های مدیریتی اثبات شده است. بازار چین همچنان در حال گسترش است و این انتصاب گام بعدی در استراتژی G2M ما برای این منطقه است. شان در نقش تازه تأسیس خود ، تجارت Xeikon را در چین بزرگ توسعه و تقویت خواهد کرد.

کاغذ قائم تبریز کفیلیمشاهده نوشته ها

خاندان کفیلی با سابقه 30 ساله در صنعت چاپ و تامین ملزومات آن در تبریز فعالیت می نمایند. فروشگاه کاغذ قائم ( کفیلی ) یکی از معتبرترین تامین کنندگان کاغذ در شمالغرب کشور است. این فروشگاه با پخش کاغذهای بسته بندی شده و کاغذهای مخصوص پرینترهای اداری و خانگی و همچنین ملزومات چاپی نیاز مشتریان خود را تامین می نماید. برای تسهیل در عرضه این محصولات “فروشگاه اینترنتی کاغذ و ملزومات چاپ” (KAGIZ.ir) بصورت آنلاین و غیرحضوری آماده عرضه محصولات خواهد بود. تبریز خیابان تربیت غربی نبش کوچه پستخانه قدیم پلاک43 تلفن 04135566217 – 04135566218 (پاسخگویی همه روزه از ساعت 8صبح الی 18عصر به جز روزهای تعطیل)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *