اختراعی که جهان را تغییر داد

فروشگاه کاغذ و ملزومات چاپ فروشگاه کاغذ قائم کفیلی

فروشگاه کاغذ و ملزومات چاپ فروشگاه کاغذ قائم کفیلی


 

به لطف یوهانس گوتنبرگ، امروزه دستگاه‌های چاپ ۱۵ هزار ورق در ساعت چاپ می‌کنند! اختراع حروف متحرک فلزی در سال ۱۴۵۰ به خوبی این چنین لقب گرفت: “اختراعی که جهان را تغییر داد”
قبل از اختراع چاپ فقط ۳۰۰۰۰ جلد کتاب در کل اروپا موجود بود ولی کمتر از پنجاه سال بعد این رقم به بیش از دوازده میلیون جلد رسید.
اولین کتاب چاپ شده توسط گونتبرگ کتاب مقدس بود که نه تنها به زبان لاتین بلکه به زبان‌های آلمانی،‌ فرانسوی و حتی یونان باستان ترجمه و چاپ گردید.
بسیاری معتقد هستند قبل از اختراع چاپ، درک درستی از دین ممکن نبود و مطالعه کتاب مقدس توسط عامه مردم موجب اصلاح پروتستان در قرن شانزدهم گردید.

کاغذ قائم تبریز کفیلیمشاهده نوشته ها

خاندان کفیلی با سابقه 30 ساله در صنعت چاپ و تامین ملزومات آن در تبریز فعالیت می نمایند. فروشگاه کاغذ قائم ( کفیلی ) یکی از معتبرترین تامین کنندگان کاغذ در شمالغرب کشور است. این فروشگاه با پخش کاغذهای بسته بندی شده و کاغذهای مخصوص پرینترهای اداری و خانگی و همچنین ملزومات چاپی نیاز مشتریان خود را تامین می نماید. برای تسهیل در عرضه این محصولات “فروشگاه اینترنتی کاغذ و ملزومات چاپ” (KAGIZ.ir) بصورت آنلاین و غیرحضوری آماده عرضه محصولات خواهد بود. تبریز خیابان تربیت غربی نبش کوچه پستخانه قدیم پلاک43 تلفن 04135566217 – 04135566218 (پاسخگویی همه روزه از ساعت 8صبح الی 18عصر به جز روزهای تعطیل)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *