نمایشگاه چاپ و بسته بندی تبریز

نمایشگاه چاپ و بسته بندی تبریز

نمایشگاه چاپ و بسته بندی تبریز


گشایش بیست و سومین نمایشگاه مواد غذایی، چاپ و بسته بندی در تبریز

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی، چاپ و بسته­‌بندی، ماشین‌­آلات، صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه بین‌­المللی تبریز گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان شرقی، این نمایشگاه بستر مناسبی برای معرفی محصولات، خدمات و آخرین دستاورد‌های فعالان در حوزه‌­های مواد غذایی، چاپ و بسته‌­بندی، ماشین­‌آلات و صنایع وابسته و حمایت از تولید داخلی است. این رویداد با حضور شرکت­‌های داخلی و مجموعه‌­های تولیدی از ۱۲ استان کشور از جمله استان­‌های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، البرز، همدان، اصفهان، خراسان رضوی، بوشهر، کرمانشاه، اردبیل، گلستان و مازندران در سالن­‌های شهریار، پروین اعتصامی و آذربایجان نمایشگاه­ بین‌­المللی تبریز برگزار شد.

فروشگاه اینترنتی کاغذ و ملزومات چاپ با ارائه انواع محصولات خود در این نمایشگاه حضور دارد.

در این نمایشگاه غرفه­‌داران و گروه­‌های محصول متنوعی در زمینه­‌های انواع مواد غذایی، ماشین­‌آلات صنایع غذایی، چاپ، بسته‌­بندی کاغذ و تولید پاکت و ماشین‌­آلات کارتن‌سازی حضور دارند. همچنین فعالان در حوزه اسانس‌­های خوراکی، مواد اولیه، چای، فرآورده­‌های لبنی و پودری، قهوه، تصفیه آب و … نیز جهت عرضه محصولات خود در این رویداد شرکت کردند.

علاقه‌­مندان می‌­توانند تا ۲۹ آبان ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌­المللی تبریز از این نمایشگاه بازدید کنند.

کاغذ قائم تبریز کفیلیمشاهده نوشته ها

خاندان کفیلی با سابقه 30 ساله در صنعت چاپ و تامین ملزومات آن در تبریز فعالیت می نمایند. فروشگاه کاغذ قائم ( کفیلی ) یکی از معتبرترین تامین کنندگان کاغذ در شمالغرب کشور است. این فروشگاه با پخش کاغذهای بسته بندی شده و کاغذهای مخصوص پرینترهای اداری و خانگی و همچنین ملزومات چاپی نیاز مشتریان خود را تامین می نماید. برای تسهیل در عرضه این محصولات “فروشگاه اینترنتی کاغذ و ملزومات چاپ” (KAGIZ.ir) بصورت آنلاین و غیرحضوری آماده عرضه محصولات خواهد بود. تبریز خیابان تربیت غربی نبش کوچه پستخانه قدیم پلاک43 تلفن 04135566217 – 04135566218 (پاسخگویی همه روزه از ساعت 8صبح الی 18عصر به جز روزهای تعطیل)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *