کاغذ کرافت ۱۲۰گرمی A4 بسته ۲۵۰برگی

140.000 تومان

کاغذ کرافت قهوه رنگ ظاهری قدیمی دارد و در تولید پاکت کرافت، بسته بندی میوه، کاغذ کادو، دفتر طراحی و… استفاده می‌شود. کارتن و مقوا کرافت از همین جنس هستند و تنها ضخامت بیشتری دارند. کاغذ کرافت را نباید با کاغذ کاهی اشتباه گرفت زیرا ازنظر رنگ، طرز استفاده، قیمت و… تفاوت های زیادی دارند. بافت کاغذ بسته به نوع تولید کننده می تواند نرم یا زبر باشد اما به طور معمول شما الیاف کاغذ تا حدودی زیر دست حس می شوند. هر چه کاغذ گراف نازک تر باشد و گرماژ کمتری داشته باشد نرم تر است پس هنگام خرید کاغذ کرافت این نکته را در نظر بگیرید.

کاغذ کرافت (Kraft Paper)

کاغذ کرافت یک نوع ورق قهوه ای رنگ است که معمولا زیر دست تکسچر زبری دارد. شما ممکن است این محصول را به نام کاغذ قهوه ای هم بشناسید. رنگ این کاغذ از کرمی تا قهوه ای تیره متغییر است. البته طی مراحل تولید می‌توان بافت کاغذ، رنگ و مقاومت آن را تغییر داد. این ورقه در تولید کاغذ تحریر، مقوا، کارتن، جعبه، کیسه کاغذی، پاکت، کارت ویزیت و برچسب، استیکر، اتیکت و… استفاده می‌شود.

کاغذ کرافت قهوه ای

این کاغذ قهوه ای رنگ ظاهری قدیمی دارد و در تولید پاکت کرافت، بسته بندی میوه، کاغذ کادو، دفتر طراحی و… استفاده می‌شود. کارتن و مقوا کرافت از همین جنس هستند و تنها ضخامت بیشتری دارند. کاغذ کرافت را نباید با کاغذ کاهی اشتباه گرفت زیرا ازنظر رنگ، طرز استفاده، قیمت و… تفاوت های زیادی دارند. بافت کاغذ بسته به نوع تولید کننده می تواند نرم یا زبر باشد اما به طور معمول شما الیاف کاغذ تا حدودی زیر دست حس می شوند. هر چه کاغذ گراف نازک تر باشد و گرماژ کمتری داشته باشد نرم تر است پس هنگام خرید کاغذ کرافت این نکته را در نظر بگیرید.

تولید کاغذ کرافت

کاغذ کرافت یا گراف از خمیر چوب ساخته می‌شود. الیاف سلولزی درخت تحت مراحل مکانیکی به پلیمر یا پالپ تبدیل می‌شوند تا خمیر کاغذ را شکل دهند. سپس این خمیر طی یک مرحله ساده شیمیایی مقداری از لینگین خود را از دست می‌دهد. بعد زیر رول های سنگین مکانیکی آب خود را از دست داده و به شکل ورق های کاغذ درمی‌آید. هر چه مقدار لینگین بیشتر باشد کاغذ کرافت مقاومت بالا تر و رنگ تیره تری دارد.کاغذ کرافت سفید علاوه بر اینکه تمام لینگین خود را از دست می دهد توسط مراحل شیمیایی با مواد سفید کننده تغییر رنگ می دهد.

خرید آنلاین کاغذ کرافت

خرید اینترنتی کاغذ کرافت در ابعاد ۲۹.۷×۲۱ از فروشگاه اینترنتی کاغذ امکان پذیر است همچنین شما می توانید انواع کاغذ کرافت را هم به صورت آنلاین خریداری کنید.

توضیحات تکمیلی

وزن 5 کیلوگرم
ابعاد 21 × 29,7 × 5 سانتیمتر
ابعاد

گرماژ کاغذ

گارانتی

گارانتی تعویض کالای معیوب

نوع جنس

نوع بسته بندی

سلفون

رنگ کاغذ

قهوه ای

تعداد برگ

سایز کاغذ

A4

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کاغذ کرافت ۱۲۰گرمی A4 بسته ۲۵۰برگی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کاغذ کرافت ۱۲۰گرمی A4 بسته ۲۵۰برگی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *