چسب نواری پهن عرض ۵سانت طول ۹۰یارد بسته ۶عددی

220.000 تومان

خیلی اوقات پیش می آید که بعد از جمع آوری کارتن های مختلف در سایزهای متنوع در بستن آن به مشکل می خورید. در نتیجه به چسب های پهنی که در منزل موجود دارید یا از مغازه های عادی خریداری نموده اید اکتفا می کنید و بسته بندی را تکمیل می نمایید.

چسب نواری پهن

خیلی اوقات پیش می آید که بعد از جمع آوری کارتن های مختلف در سایزهای متنوع در بستن آن به مشکل می خورید. در نتیجه به چسب های پهنی که در منزل موجود دارید یا از مغازه های عادی خریداری نموده اید اکتفا می کنید و بسته بندی را تکمیل می نمایید.

غافل از اینکه مشخص نیست این چسب ها دارای چه قدرت چسبندگی، فشار یا استحکامی باشند طوری که قابلیت نگهداری و محکم شدن کارتن را داشته باشند.

چسب نواری پهن به دلیل ویژگی های بارزی که دارد به عنوان چسب فشاری قوی شناخته شده است.

بهترین مجموعه کاغذ و ملزومات چاپ را در فروشگاه اینترنتی کاغذ و ملزومات چاپ مشاهده نمایید.

جنس نوار چسب های پهن

چسب پهن در بسیاری از موارد کاربرد دارد. در واقع به دلیل حالت فشاری و کششی که نوار چسب ها در ابعاد بزرگ دارند، در اکثر بسته بندی ها کارایی دارند. نوار چسب های پهن از مواد مخصوصی ساخته شده است. جنس این نوارها طوری است که هنگام چسبیدن هیچ احتیاجی به گرما و حرارت ندارد.

کافی است کمی با انگشتان خود بر روی چسب ها فشار وارد نمایید تا متوجه شوید که چقدر قابلیت چسبندگی قوی دارند. موادی که در نوار چسب ها به کار می رود عبارتند از:

  • پلاستیکی
  • کاغذی
  • فیلمی
  • فلزی

انواع نوار چسب های پهن

با توجه به کاربردی که نوار چسب دارد نوع می تواند متفاوت باشد. برخی چسب ها  حالت فشاری و حساس دارند و کمی باید در هنگام استفاده بر آن فشار وارد کرد. به این چسب ها چسب های فشاری حساس گویند.

نوع دیگری از چسب های پهن وجود دارد که به کمک مقداری آب خاصیت چسبندگی دارد. نام این چسب ها چسب فعال شونده توسط آب است.

برخی چسب ها نیز هستند که نسبت به گرما حساسیت نشان می دهند. یعنی اگر بر آن ها گرما و حرارت وارد شود. قابلیت چسبندگی دارند. چسب هایی با نام چسب دیوار خشک نیز از چسب های پر کاربرد و خریداری شده شرکت بزرگ کارتن باز است.

مزایای چسب پهن

جمع آوری وسایل متفاوت در کوتاه‌ترین زمان
امروزه بیشتر مردم هنگام بسته بندی کالاها و اسباب و اثاثیه خود در هنگام اسباب کشی ها و جا به جایی ها به سراغ راحت ترین راه ها می روند.

وقتی می توان کارتن های بسیار مقاوم را با چسب پهن هایی با میزان میکرون قوی را برای بستن آن ها به کار برد، طبیعتاً به سراغ پلمپ کارتن ها با طناب، نخ یا هر چیز دیگر که امنیت و سالم بودن کالا را تضمین نکند، نخواهید رفت.

از ویژگی ها و مزایای مهم چسب ، بالا رفتن کیفیت بسته بندی لوازم است. اگر نوار چسب ها از جایی مطمئن خریداری شود، نگرانی از بابت قوی نبودن چسب، باز شدن کارتن شامل وسایل و … از شما دور خواهد شد.

گاهی به سراغ چسب پهن ها با مارک های مختلف می روید اما می بینید به اندازه ای که هزینه صرف نموده اید، برای شما کارایی نداشته است.

چسب پهن های موجود در این فروشگاه اینترنتی معتبر، درجه یک و با کیفیت زیادی همراه است. که این چسب های نواری پهن از میکرون بسیار بالایی برخوردار هستند.

چسب پهن دارای ضخامت بالایی است و هر چقدر هم که کشیده شود، دچار پارگی نخواهد شد. در نتیجه می توانید با خیال راحت برای محکم بسته شدن کارتن اقدام نمایید.

این نشان می دهد که تعداد دورهای چسب بر روی مقوای مربوط به چسب نواری یا در واقع متراژ آن، کم بوده است.

مشخصات چسب های پهن و کاربردهای آن
  • نوار چسب پهن ۵ سانتی متری که مخصوص کارتن می باشد و نسبت به دیگر چسب ها پرفروش تر است. اکثر شرکت های بزرگ صنایع برای پلمپ کالاها و محصولات خود از چسب پهن ۵ سانتی استفاده می کنند.

 

این چسب ها از جنس پلاستیکی هستند و از لحاظ متراز به بالای ۹۰ یارد می رسند. مقدار پهنای این چسب های ۵ سانتی برای جلد گرفتن دفتر و کتاب نیز کاربرد دارد و بیشتر خانواده ها چسب پهن ۵ سانتی متری را بر چسب های نواری کوچک ترجیح می دهند. زیرا تا اخر سال مقاومت جلد ها باقی خواهد ماند.

  • چسب نواری هایی نیز هستند که دارای عرض ۳۰ سانتی متری و طول ۹۰ یاردی و ضخامت ۵۵ میکرونی هستند. تعداد حلقه های این نوارهای چسبی می تواند یک یا شش باشد.
  • نوار چسب پهن با عرض ۵ سانتی متری و ۵۰۰ یاردی و ۷ سانتی متری با طول ۹۰ یاردی نیز جزء محصولات پرفروش کارتن باز است.
  • چسب های پهن صد متری از جنس پلاستیکی نیز برای پلمپ کارتن های سنگین کاربرد دارد. این چسب ها ضد رطوبت و محکم هستند.

این چسب ها دارای استحکام کششی بسیار بالایی می باشند و برای هر گونه بسته بندی می توان از آن ها استفاده کرد. چسب های پهن نواری دارای تنوع رنگ بسیاری همچون آبی، قرمز، زرد، مشکی، سفید، بنفش و نارنجی می باشند.

همین خصوصیت موجب می شود، مشخصه ای برای بسته بندی ها مشخص کنید تا بعد از بارگیری و تخلیه بار بدون اینکه نیاز باشد روی کارتن ها با ماژیک نوع و نام اسباب و اثاثیه را یادداشت نمایید، آن ها را تشخیص دهید.

برای مراقبت از چسب ها توسعه می شود، در دمای مناسب محیط قرار گیرند و حتی المقدور دور از تابش مستقیم نور آفتاب باشد.

توضیحات تکمیلی

وزن 1,4 کیلوگرم
ابعاد 40 × 30 × 5,5 سانتیمتر
گارانتی

گارانتی تعویض کالای معیوب

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چسب نواری پهن عرض ۵سانت طول ۹۰یارد بسته ۶عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چسب نواری پهن عرض ۵سانت طول ۹۰یارد بسته ۶عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *