کاغذ کرافت ۷۰x 94 بند ۱۴کیلویی

1.050.000 تومان

کاغذ کرافت یا کاغذ گراف یک نوع کاغذ به رنگ قهوه ای تیره است که در بسته بندی مواد غذایی خشک و کالا هایی که نیاز به بسته بندی مقاوم دارند استفاده می شود. این کاغذ به راحتی پاره نمی شود، قابلیت چاپ عالی و انواع مختلفی دارد که کاغذ گراف هندی یکی از آن ها است.

کاغذ گراف هندی قابلیت جذب رطوبت بالایی دارد و توسط باغ داران و سورتینگ داران برای ماندگاری میوه و سبزیجات استفاده می شود. همچنین صادرکنندگان میوه از کاغذ هندی برای جلوگیری از پوسیدگی محصولات استفاده می کنند.

ناموجود

کاغذ کرافت چیست؟

کاغذ کرافت یا کاغذ گراف یک نوع کاغذ به رنگ قهوه ای تیره است که در بسته بندی مواد غذایی خشک و کالا هایی که نیاز به بسته بندی مقاوم دارند استفاده می شود. این کاغذ به راحتی پاره نمی شود، قابلیت چاپ عالی و انواع مختلفی دارد که کاغذ گراف هندی یکی از آن ها است.

کاغذ کرافت هندی

کاغذ کرافت هندی را می توان از روی خطوط موازی رویش به راحتی تشخیص داد. کاغذ کرافت هندی تقریبا به اندازه کاغذ کاهی نازک و سبک است که حمل و نقل آن را راحت تر می کند در نتیجه خرید این ورق بسیار مقرون به صرفه است. این کاغذ کرافت قهوه ای در رول های بزرگ به عنوان تمرین الگو خیاطی توسط مدرسه های طراحی لباس خریداری می شود.

ویژگی های کاغذ کرافت هندی

کاغذ گراف هندی قابلیت جذب رطوبت بالایی دارد و توسط باغ داران و سورتینگ داران برای ماندگاری میوه و سبزیجات استفاده می شود. همچنین صادرکنندگان میوه از کاغذ کرافت هندی برای جلوگیری از پوسیدگی محصولات استفاده می کنند.

کاربرد های کاغذ کرافت هندی

یکی دیگر از ویژگی های عالی این کاغذ انعطاف پذیری بالای آن است که در بسته بندی لوازم شکستنی و مجسمه های تزئینی با شکل غیر عادی استفاده می شود. کاغذ کرافت هندی  با رعایت تمام اصول بهداشتی تولید می شود تا در بسته بندی لوازم پزشکی و بیمارستانی هم استفاده شود که به اصطلاح به آن کاغذ گراف پزشکی می گویند.

از سایر کاربردهای این کاغذ کرافت که در سالهای اخیر بسیار زیاد شده است، استفاده از آن در رستوران ها بعنوان کاغذ یکبار مصرف است، به نحوی که با برش این کاغذ در ابعاد سینی ها میتوان آنها را در سینی ها استفاده نمود و پس از هربار استفاده مشتریان آنها را امحا نمود که در صورت چاپ با استفاده در دستگاه چاپ افست نیز میتوان حالت تبلیغاتی به این کاغذ داد.

همچنین با توجه به انواع نیازها میتوان کاربرد دیگری نیز برای این کرافت زرد تعریف نمود به نحوی که در با توجه نوع خاص این کاغذ میتوان از آن بصورت چاپ شده و برای بسته بندی انواع غذاهای آماده از جمله ساندویچ ها خانگی ، ساندویچ کلاب انواع ساندویچ های گرم و سرد استفاده نمود.

در این صورت این کاغذ جلوه زیبایی به ساندویچ خانگی شما داده و اشتهای شما برای خوردن را افزایش میدهد همچنین برای کسانی که در محال کار امکان شستن دست ها برای خوردن غذا را ندارند میتواند گزینه مناسبی باشد. نوش جان!

از سایر کاربرد های این کاغذ در استفاده از آنها برای الگوی لباس میباشد ، باتوجه به قیمت پایین این کاغذ و همچنین عمر طولانی آن همانطور که در گذشته نیز قابل استفاده بوده! میتوان برای رسم انواع الگوی لباس، کاردستی و… استفاده نموده و هزینه ها را کاهش داد.

در برخی موارد نیز با توجه به انعطاف پذیری و گرماژ پایین این کاغذ میتوان برای دکوراسیون داخلی و یا در مواقعی که برای پوشاندن شیشه یا یک محل نیاز دارید از آن استفاده نمایید.

خرید کاغذ کرافت هندی

کاغذ کرافت، کاغذی بسیار مقاوم که در گرماژ، ابعاد و انواع مختلفی تولید می گردد. کاغذ کرافت هندی که از رایج ترین کاربردهای آن جهت استفاده برای خیاطی به عنوان کاغذ الگو، در فست فود و ساندویچی به منظور دورپیچ ساندویچ و در میوه فروشی و تره بار برای قرار دادن در جعبه میوه یا جهت پیچیدن میوه برای نگهداری آن در مدت زمان بیشتر می باشد.

مزیت کاغذ کرافت هندی ارائه شده در فروشگاه اینترنتی کاغذ، رقابتی بودن قیمت و گرماژ مناسب می باشد.

کاغذ هندی در سایز ۷۰×۱۰۰ با قیمت استثنایی در بندهای ۱۴کیلویی قابل ارائه است. حداقل سفارش آن ۱ بند می باشد وشما میتوانید در صورت نیاز و پس از ثبت سفارش از فروشگاه اینترنتی کاغذ و ملزومات چاپ با استفاده از قسمت توضیحات درخواست برش آن را بصورت رایگان انجام دهید.

توضیحات تکمیلی

وزن 14 کیلوگرم
ابعاد 94 × 70 × 10 سانتیمتر
ابعاد

گرماژ کاغذ

گارانتی

گارانتی تعویض کالای معیوب

نوع بسته بندی

لفاف کاغذی

نوع جنس

وزن

13.8 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کاغذ کرافت ۷۰x 94 بند ۱۴کیلویی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کاغذ کرافت ۷۰x 94 بند ۱۴کیلویی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *