کاغذ کاهی A3 بسته ۱۰کیلویی

500.000 تومان

از کاغذ کاهی استفاده‌های زیادی می‌شود که از جمله پر‌کاربرد ترین آن‌ها می شود به بسته بندی محصولات مختلف مانند مواد غذایی و میوه و … نام برد. کاربرد دیگر این نوع از کاغذها، استفاده از چرک نویس می باشد که بسیار هم متداول می باشد. به دلیل ارزان و به صرفه بودن آن از آگهی هم استفاده می‌شود که البته بازخورد کمتری نسبت به کاغذ‌های با رنگ و لعاب بهتر دارد.

کاغذ چرک نویس

با اینکه کلمه کاه در کاغذ کاهی وجود دارد اما این ورقه از خمیرچوب ساخته می شود و هیچ ربطی به کاه ندارد. کاغذ کاهی به عنوان کاغذ تحریر یا چرک نویس هم شناخته می شود که به خاطر قیمت ارزان و سایز مناسبی که دارد توسط خیاط ها به عنوان کاغذ الگو و برای دانشجویان، دانش آموزان، کارمندان، هنرمندان و… برای یادداشت کردن و طراحی استفاده می شود.

 

کاغذ کاهی ساندویچی

این کاغذ بدون چاپ و ساده را مطمئنا در بسیاری از ساندویچی ها به عنوان دورپیچ ساندویچ یا زیر پیتزایی دیده اید. کاغذ کاهی ساده گزینه ارزان قیمتی برای جایگزین کردن کاغذ و پاکت ساندویچ چاپ شده است. کاغذ کاهی شرکت تورنگ که به رنگ روشن در آمده است و طبق پروسه شیمیایی تمام آلودگی های آن از بین رفته است کاملا مناسب بسته بندی مواد غذایی گرم و سرد است.

 

خرید کاغذ کاهی

شما می توانید برای خرید کاغذ کاهیA3 با ابعاد ۳۰*۴۲ بصورت کیلویی در فروشگاه کاغذ و ملزومات چاپ به صورت آنلاین اقدام کنید. رضایت مشتری یکی از اولویت های اصلی مجموعه ما است به همین دلیل در بسته بندی و ارسال محصولات دقت زیادی می شود تا سفارشات بدون هیچ پارگی و خرابی به دست خریداران برسند. این کاغذ به صورت خام و چاپ نشده موجود است.

 

توضیحات تکمیلی

وزن 10 کیلوگرم
ابعاد 43 × 30 × 10 سانتیمتر
گرماژ کاغذ

ابعاد

گارانتی

گارانتی تعویض کالای معیوب

نوع بسته بندی

تسمه

نوع جنس

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کاغذ کاهی A3 بسته ۱۰کیلویی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کاغذ کاهی A3 بسته ۱۰کیلویی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *