چسب نواری شیشه ای بسته ۱۰عددی

65.000 تومان

چسب نواری

چسب نواری را می توان از بسیاری سوپر مارکت ها و یا لوازم التحریری ها تهیه نمود البته ناگفته نماند که در دنیای امروز که فروش های اینترنتی بسیار شایع شده است این محصول نیز از قافله به جا نمانده است و در فروشگاه های اینترنتی با قیمت های تعیین شده ی مناسب برای فروش به معرض دید افراد گذاشته شده اند. البته ناگفته نماند که برخی از این چسب ها با مقاومت های بالا برای منظور های خاصی تولید شده اند که افراد بسته به نوع استفاده ی خود می توانند از موارد عادی و یا فوق العاده این نوع از چسب ها استفاده نمایند. انتخاب چسب نواری باید مناسب با نوع احتیاجات افراد باشد گاهی استفاده از یک نوار چسب ساده کار افراد را راه می اندازد و گاهی باید به دنبال نوار چسب پر استحکامی بود.

چسب نواری یا نوار چسب از نوع چسب‌های فشاری حساس پوشش داده شده‌ است که در انواع مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این چسب‌ها از پوشش دهی مواد خاص چسبنده بر روی نوارهایی از جنس پلاستیک، کاغذ، فیلم، فویل‌های فلزی و پارچه حاصل می‌شود. این چسب‌ها بدون نیاز به حرارت در صورت تمیز بودن سطح  با کمی فشار بر روی محل مورد نظر قرار می‌گیرند. قبل از خرید چسب نواری توصیه میکنیم مطالب زیر را مطالعه کنید.

از انواع چسب نواری می توان به چسب کاغذی ، چسب برق ، درزگیرها ، چسب بسته بندی ، چسب دو طرفه و غیره اشاره کرد. نوار چسب های برق از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند. این نوار چسبها در مصارف عمومی برق و الکترونیک جهت عایق بندی و حفاظت سیم ها و کابل ها استفاده می شوند. چسب بسته بندی جهت بسته بندی انواع کارتن مناسب است و همچنین چسب کاغذی در مصارف عمومی و مشاغل خودرویی جهت ایجاد پوشش در هنگام رنگ آمیزی و پوشش دهی خودرو و همچنین موارد پزشکی و پانسمان کاربرد زیاد دارد .

به طور کلی کیفیت چسب نواری به چهار عامل ضخامت پلاستیک چسب ( در حد میکرون ) ، جنس پلاستیک و مواد چسب و طول آن بستگی دارد. با افزایش ضخامت سلفون مقدار توانایی چسب نیز بالا می رود. در کل برای خرید چسب نواری مناسب دقت خود را بر روی ضخامت، نوع سلفون و چسبندگی بگذارید تا بتوانید کم هزینه ترین و مناسب ترین خرید را انجام دهید

توضیحات تکمیلی

وزن 1,4 کیلوگرم
ابعاد 5 × 5 × 25 سانتیمتر
گارانتی

گارانتی تعویض کالای معیوب

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چسب نواری شیشه ای بسته ۱۰عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چسب نواری شیشه ای بسته ۱۰عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *