پاکت خشکبار و گیفت کرافت سایز ۴۰×۲۲ بسته ۱۰۰ عددی

200.000 تومان

پاکت خشکبار و گیفت چیست؟!

در دنیای رنگارنگ بسته‌بندی محصولات و بازار پررقابت، شاید باورتان نشود که محصولاتی از جنس کاغذ کرافت، بازار را به نفع خود تغییر داده است. کرافت به صورت پاکت‌های ساده یا تک لایه، کرافت زیپ دار، کرافت کوچک و کرافت پنجره دار در بازار عرضه می‌شود.

 

ناموجود

پاکت خشکبار و گیفت چیست؟!

در دنیای رنگارنگ بسته‌بندی محصولات و بازار پررقابت، شاید باورتان نشود که محصولاتی از جنس کاغذ کرافت، بازار را به نفع خود تغییر داده است. کرافت به صورت  ساده یا تک لایه، کرافت زیپ دار، کرافت کوچک و کرافت پنجره دار در بازار عرضه می‌شود.

بسیاری از تولیدکنندگان محصولات و فروشندگان از این نوع برای ارائه انواع خشکبار و آجیل استفاده می‌کنند.

تنوع در طرح‌های گراف و امکان چاپ بر روی آن موجب شده است تا متقاضیان بتوانند کالاهای خود را در شکلی مناسب و با کیفیت بالا در حمل و نقل به بازار عرضه نمایند.

کرافت چیست و چه کاربردی دارد؟

آجیل

کرافت از همان کاغذ کرافت معمولی ساخته می‌شود در طی فرایندی شیمیایی از سولفات خمیر پالپ تهیه می‌شود. کرافت به دلیل استحکامی که دارد بیشتر در بسته بندی آجیل، خشکبار، مواد غذایی خشک، حبوبات، آرد، انواع کودهای شیمایی و به عنوان کاغذ کادو به کار می‌رود.

این نوع قابل بازیافت بوده و به محیط زیست آسیب نمی رسانند، مواد شیمیایی خطرناک و رنگ افزودنی ندارند، طعم و عطر خاصی هم ندارند و در دو رنگ سفید و قهوه ای در بازار عرضه می شوند.

 

مزایای استفاده از کرافت برای بسته بندی خشکبار چیست؟

میزان سفارش  به دلیل افزایش صادرات آجیل و خشکبار روندی صعودی پیدا کرده است بسیار روشن است که عرضه این محصولات مستلزم بسته بندی با کیفیت و درجه یک است که بتواند در حفظ و نگهداری از محصولات درون خود عملکرد موثری داشته باشد بسته بندی با رعایت اصول بالا و ظاهر مناسب خود توانسته است در بازارهای داخلی و خارجی تقاضای زیادی را داشته باشد.

ظاهر شکیل و زیبا

یکی از عواملی که در افزایش فروش نقش اساسی دارد ایجاد تنوع در محصول است، با پیشرفت فناوری در بسته بندی، این صنعت به عنوان یکی از عوامل اساسی در فروش تبدیل شده است. در واقع شکل و ظاهر بیرونی محصول نقش مهمی در فروش آن دارد خوشبختانه  کاغذی کرافت به دلیل داشتن تنوع و طرح ها و رنگ‌های گوناگون و همچنین امکان چاپ بر روی آن توانسته است این نقش را به خوبی ایفا کند. اینها در انواع پنجره دار و بودن پنجره موجود هستند و توانسته اند با ترکیب مناسبی از مدرنیته و مدل‌های خاطره انگیز کاغذی گذشته استقبال خوبی در میان مصرف کنندگان به دست آورند.

پاکت خشکبار و گیفت

امکان چاپ و طراحی در انواع گوناگون

بالطبع اگر مدل زیبای بسته بندی با امکان قابلیت چاپ برند بر روی آن همراه باشد دارای تمایزی خاص با سایر محصولات از همان نوع در بازار خواهد بود وجود مدل های متفاوت در چاپ رنگ بسته بندی موجب شده است تا گامی موثر در جهت عرضه محصولات خوراکی با بسته بندی منحصر به فرد به سراسر نقاط برداشت.

قیمت معقول

علاوه بر استحکام کافی و ظاهری زیبا و مدرن برخورداری از قیمت مناسب یکی از عوامل مهمی است که کاربرد کرافت در صنعت بسته بندی را با روندی رو به رشد مواجه ساخته است. دست یافتن به مناسب‌ترین قیمت با میزان سفارش محصول ارتباط مستقیم دارد. با خرید انواع کرافت در مدل‌ها و رنگ‌های متنوع از فروشگاه اینترنتی کاغذ و ملزومات چاپ به صورت عمده می‌توانید از تخفیف ویژه برخودار شوید.

برای بسته بندی خشکبار از چه نوع کرافتی استفاده می‌شود؟

برای بسته بندی خشکبار از انواع ساده تک لایه یا چند لایه، زیپ دار و پنجره دار استفاده می‌شود. هرکدام از اینها به دلیل ویژگی خاصی که دارند برای بسته بندی انواع خشکبار به کار می‌روند در ادامه به توضیح هرکدام خواهیم پرداخت:

کرافت ساده:

ساده برای بسته بندی انواع خشکبار و آجیل استفاده می‌شود. اضافه شدن قابلیت بغل کاست بودن گراف ساده موجب شده استکه علاوه بر ایستایی مناسب و حفظ شکل ظاهری، مقدار بیشتری از محصول را در خود جای دهد.

کاغذی کوچک کرافت

کاغذی کرافت کوچک برای بسته بندی انواع ادویه جات، خشکبار، چای و پودرهای صنعتی و خوراکی استفاده می‌شود. این محصول در سایزها و اندازه‌های مختلفی در بازار موجود است کرافت کوچک با استفاده از مواد اولیه با کیفیت تولید می شود و این ویژگی سبب شده است که به راحتی بتواند موجب شد فروش محتویات درونی خود شود.

کرافت خشکبار از کجا بخرم؟

یکی از دغدغه هایی که ممکن است هنگام خرید کرافت یا هر نوع محصول دیگری با آن مواجه باشیم قیمت و کیفیت آن است، فروشگاه اینترنتی کاغذ و ملزومات چاپ با فروش عمده کرافت مشکل قیمت را برای شما عزیزان حل کرده است،  با پخش کرافت به صورت عمده و در تعداد بالا قطعا قیمت کمتری برای خرید این محصول پرداخت خواهید کرد.

توضیحات تکمیلی

وزن 0,6 کیلوگرم
ابعاد 11 × 25 سانتیمتر
گارانتی

گارانتی تعویض کالای معیوب

نوع بسته بندی

سلفون

رنگ کاغذ

قهوه ای

تعداد برگ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاکت خشکبار و گیفت کرافت سایز ۴۰×۲۲ بسته ۱۰۰ عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاکت خشکبار و گیفت کرافت سایز ۴۰×۲۲ بسته ۱۰۰ عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *