نوآوری مرکب بسته بندی مواد غذایی

encyclopedia-paper&print-027

encyclopedia-paper&print-027


سان کیمیکال از افزودن SunPak® DirectFood Plus به محدوده مرکبهای SunPak تماس مستقیم با غذا (DFC) برای چاپ بسته بندی کاغذ افست با ورق کاغذی خبر می دهد. مرکب SunPak DirectFood Plus با افزایش رنگدانه و قابلیت چاپ عالی ، رنگ و رنگ بیشتری را با فضای رنگی وسیع تری نسبت به نسخه قبلی خود ، SunPak® Organic ارائه می دهد.
همچنین پایداری قدرتمندی را در همان سطح مرکبهای کم مهاجرت استاندارد Sun Chemical مانند SunPak® FSP ارائه می دهد ، که در آزمایش های صنعتی گسترده با شرکای مبدل برجسته در سراسر اروپا ثابت شده است. ترکیب SunPak® DirectFloood Plus همراه با پوشش های مستحکم SunSpec ™ SunStar Sun Chemical Sun Chemical بر روی چاپگرها و صاحبان برند راه حل مناسبی را برای جایگزینی موانع پلاستیکی و درج در بسته بندی کاغذ می دهد.
توسعه این فناوری نوآورانه ، که امکان تماس مستقیم و ایمن مرکبها با مواد غذایی داخل بسته بندی کاغذ را فراهم می آورد ، نتیجه همکاری مستمر آن با تولید کننده آلمانی جوهرهای چاپ ، Epple Druckfarben است.
در سال ۲۰۱۹ ، Sun Chemical یک قرارداد انحصاری با Epple امضا کرد تا منابع آنها را تولید کرده و BoFood® Organic را تولید کند ، که با نام تجاری SunPak Organic در اروپا موجود است. همکاری موفق بین Epple و Sun Chemical منجر به توسعه این طیف جدیدتری از جوهرهای رنگدانه DFC شده است. این محصول توسط Epple با نام BoFood® DFC و Sun Chemical تحت نام SunPak® DirectFood Plus فروخته می شود.
نیکولاس بتین مدیر استراتژی محصول EMEA و رهبر تجارت جهانی پایداری در Sun Chemical اظهار می دارد: Su Chemical می تواند برای مشتریان ما در کار با Epple برای ایجاد یک سری مرکب تماس مستقیم با غذا که طیف رنگی را پوشش می دهد ، ارزش بالایی داشته باشد. این جوهرهای ورقه ای رنگدانه ای که به طور مشترک توسعه یافته اند به ما امکان می دهد سبد محصولات خود را گسترش دهیم و مشتریانمان را قادر سازد تا بسته های قابل بازیافت بیشتری را به صاحبان برند ارائه دهند. ما خوشحالیم که با Epple همکاری می کنیم تا پیشرفته ترین فناوری مرکب DFC را با نام تجاری SunPak DirectFood Plus در اختیار مشتریان خود در اروپا قرار دهیم.
استفان شولینگ عضو هیئت اجرایی در Epple Druckfarben AG در مورد این همکاری می گوید: ما از گسترش روابط فعلی خود با Sun Chemical خوشحال هستیم. اصل BoFood® Organic یک نوآوری منحصر به فرد بوده است و ما بسیار مفتخریم که مرکب افست ثبت شده در سراسر جهان را ایجاد کرده ایم که برای چاپ در داخل بسته بندی مواد غذایی تأیید شده است. محدوده جدید BoFood® DFC به ما این امکان را می دهد تا حتی به درخواست مشتری برای بسته بندی های چشم نواز ، با کیفیت بالا و ایمن برای غذا پاسخ دهیم.

کاغذ قائم تبریز کفیلیمشاهده نوشته ها

خاندان کفیلی با سابقه 30 ساله در صنعت چاپ و تامین ملزومات آن در تبریز فعالیت می نمایند. فروشگاه کاغذ قائم ( کفیلی ) یکی از معتبرترین تامین کنندگان کاغذ در شمالغرب کشور است. این فروشگاه با پخش کاغذهای بسته بندی شده و کاغذهای مخصوص پرینترهای اداری و خانگی و همچنین ملزومات چاپی نیاز مشتریان خود را تامین می نماید. برای تسهیل در عرضه این محصولات “فروشگاه اینترنتی کاغذ و ملزومات چاپ” (KAGIZ.ir) بصورت آنلاین و غیرحضوری آماده عرضه محصولات خواهد بود. تبریز خیابان تربیت غربی نبش کوچه پستخانه قدیم پلاک43 تلفن 04135566217 – 04135566218 (پاسخگویی همه روزه از ساعت 8صبح الی 18عصر به جز روزهای تعطیل)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *